למה כדאי לבחור בקופת חולים מאוחדת?

אם אתם מתלבטים לגבי איזה קופת חולים כדאי לכם לבחור עבורכם ועבור בני המשפחה שלכם, כדאי שתדעו שכיום בישראל ניתן לבחור בין קופות החולים: מכבי, מאוחדת, לאומית וכללית. כל אחת מקופות החולים הללו מציעה ביטוחים בסיסיים וביטוחים מורחבים יותר ואין ספק שכדאי לבחון מה מוצע במסגרת כל אחד מהביטוחים הללו וכמה זה יעלה לכם, כאשר המטרה היא ללא ספק לבחור קופת חולים שתספק לכם את השירותים הטובים והמקיפים ביותר, בצורה אדיבה ומקצועית. קופת חולים מאוחדת נחשבת לקופת חולים טובה מאוד המציע למטופליה מגוון שירותים וטיפולים שונים וכדאי להכיר מעט ממה שהיא מציעה.

קופת חולים מאוחדת- מה צריך לדעת?

קופת חולים מאוחדת היא הקופה השלישית בגודלה והיא מציעה מגוון רחב של שירותים בפריסה ארצית. מבוטחי מאוחדת יכולים להצטרף לביטוח "מאוחדת עדיף" אשר מציע הטבות על שירותי רפואה שונים או לביטוח "מאוחדת שיא" אשר מציע ביטוח מורחב יותר עם מגוון גדול יותר של החזרים והטבות.

חשוב מאוד לדעת כי מעבר בין קופות חולים הוא ללא ספק דבר אשר דורש תכנון ומחשבה, אך לאחר שתקבלו החלטה לגבי המעבר, המעבר עצמו איננו מסובך יתר על המידה והוא אפילו די פשוט. חשוב מאוד שתדעו כי ישנם שישה מועדים בשנה שבהם ניתן לבצע את המעבר בפועל ואת כל המידע לגבי איך עוברים ומתי ניתן לעבור חשוב שתקבלו מנציגי קופות החולים השונות.

אם החלטתם לעבור לקופת חולים מאוחדת, כדאי שתדעו שניתן להנות ממגוון שירותים מתקדמים של הקופה לרבות שימוש באתר האינטרנט לצורך קיצור תהליכים, שיחות וידיאו עם מטפלים ורופאים, שירות לקוחות במגוון ערוצים שונים, בוט זימון תורים בפייסבוק ועוד. הקופה מציעה מענה נבחר של שירותי רפואה לרבות: שיניים, נשים, הריון, ילדים, רפואה משלימה, אסתטיקה ועוד. כמו כן, הקופה מציע שירות טיפולי שיניים מקצועי אשר כולל את כל סוגי הטיפולים השונים לרבות צילומים, בדיקות, סתימות, עקירות, טיפולי שורש, יישור שיניים, שיננית ועוד. בהתאם למסלול שבו אתם נמצאים מאוחדת או מאוחדת שיא, תקבלו הטבות והחזרים שונים על הטיפולים שאתם בוחרים לעבור. מאוחדת גם מציעה טיפולי שיניים הן למבוגרים והן לילדים ברשת מרפאות השיניים שלה או במרפאות שיניים אשר נמצאות איתה בהסכם.

סל הריון מאוחדת- מה צריך לדעת?

מבוטחות בשירות: "מאוחדת שיא" שהוא הביטוח המורחב של קופת החולים המדוברת יהיו זכאיות לקבל החזרים עבור מגוון בדיקות וטיפולים שונים אשר נוגעים להריון ואינם כלולים בסל הבריאות הבסיסי. מעבר לכך הן יהיו זכאיות לשירות של דולה שהיא תומכת לידה, ייעוץ שינה, ייעוץ רפואי פרטי, אחות פרטית לאחר הלידה וכן הארכת מספר ימי ההבראה. גובה ההחזר הכספי ישתנה בין השירותים השונים.

בכדי להבין כמה תדרשו לשלם במסגרת כל אחד מהביטוחים המוצעים בקופת חולים מאוחדת ובהתאם לזה כמה תדרשו לשלם, כדאי מאוד שתיכנסו לאתר משתלם לי אשר מציע השוואה בין ביטוחים שונים של קופות החולים השונות לרבות קופת חולים מאוחדת.

 

שתפו פוסט זה