6906698996_b57b65689c_z

מחירי דירות ברחובות

רחובות, העיר אשר נוסדה בשנת 1890, נמצאת במגמת עלייה במספר התושבים. העיר נחשבת לעיר המדע תודות למכון ויצמן והפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית. בעיר שלל מרכזי תרבות, בתי קולנוע וכמובן בתי קפה ומסעדות. נוחות הנסיעה ברכבת והקרבה לערי המרכז, הופכים אותה לאטרקטיבית לצעירים, משפחות ומבוגרים. בעיר שלל בניינים, ותיקים וחדשים ולשאלה הנוגעת על מחירי דירות ברחובות אין תשובה אחת.

כיצד נקבע המחיר של הדירה?

העיר רחובות לא שונה בהרבה מערים אחרות בכל הנוגע למגוון המחירים. כמובן, הקרבה שלה למרכז ומקומות העבודה הרבים שיש בה, הופכים אותה לאטרקטיבית ולכן מחירי הדיור בהתאם. בבחינת המחירים הם ישתנו לפי הפרמטרים הבאים:

גודל הדירה

באופן טבעי גודל הדירה משפיע על העלות שלה. דירות באותו רחוב יכולות להיות מוצעות בפער מחירים גדול וזאת בשל העובדה שיש להן חדר נוסף או מרפסת גדולה. סעיף זה אינו מיוחד לעיר רחובות ומאפיין את רוב הדירות ברחבי הארץ.

קרבה לאזורים רלוונטיים

דירה אשר ממוקמת באזור בילוי יכולה להיות יקרה יותר מדירה רחוקה. כמובן, אם יש יותר מדי רעש בתוך הדירה, המחיר שלה יהיה דווקא נמוך יותר. יש לבחון את המחיר, המיקום ולבדוק כיצד מורגשת הדירה עצמה כדי לדעת האם המחיר רלוונטי ומוצדק או לא.

קומה

הקומה של הדירה יכולה להשפיע על המחיר שלה. פעמים רבות קומה אחרונה תהיה יקרה יותר לעומת הקומות התחתונות, אך ישנם גורמים נוספים שיכולים להשפיע על העלות. בבניינים גבוהים דירות גבוהות יכולות להיות יקרות ובבניינים נמוכים בהם הקומה הראשונה כוללת דירות גן, הן יכולות להיות יקרות יותר.

מצב הנכס

כל דירה, גם אם היא נמצאת במקום האטרקטיבי ביותר, לא תהיה שווה את מחירה אם היא לא מתוחזקת. היום אפשר למצוא דירות ברמה גבוהה שקיבלו לאורך השנים יחס טוב ותשומת לב כולל צביעה איכותית של הקירות, מטבח חדש וחדרי רחצה משופצים. אפשר גם למצוא דירות פחות איכותיות ודירות שמתאימות למשקיעים אשר יכניסו בעצמם את השינויים הנדרשים במקום.

חיפוש מידע על מחירי דירות ברחובות

ישנם פרמטרים רבים אשר משפיעים על המחיר של הדירה. הדרך להחליט האם המחיר שמוצע על הדירה הוא ריאלי הוא בחינת כל הפרמטרים שצוינו ובנוסף לבדוק את הסביבה, מכירות של דירות קודמות באותו בניין ולבחון את המצב של הנכס. לעתים, שיקולי המחיר, של המוכרים והקונים יערבו רגשות ויש לבחון האם בכך מדובר.

בדיקה ברשת יכולה להעלות בקלות מידע על עלויות הדירות בסביבה. למשל, דירה ברחוב ז'בוטינסקי בגודל 68 מ"ר נמכרה בשנת 2020 בכמעט 1.5 מיליון ₪. באותו זמן נמכרה דירה בגודל 73 מ"ר ברחוב הרא"ה ב-1.1 מיליון ₪. כדי להבין מה אפשר לעשות עם הדירה ולאן ניתן להביא אותה לאחר צבע מומלץ לפנות אל המרכז הישראלי לצביעת דירות.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ביטוח נסיעות לחו"ל
חדשות

עולם ביטוחי הנסיעות לחול: אומנות השוואת המחירים

ביטוח נסיעות לחו"ל מלווה חיוני לנוסעים בינלאומיים, המציע הגנה פיננסית ושקט נפשי מפני אירועים בלתי צפויים כגון ביטולי נסיעות, מקרי חירום רפואיים, אובדן מטען או עיכובים בנסיעות. בחינת אפשרויות לרכישת ביטוח נסיעות מקוון, ושליטה באומנות השוואת המחירים עבור ביטוח נסיעות לחו"ל הם צעדים מרכזיים למטיילים למצוא כיסוי חסכוני ומקיף להרפתקאותיהם הבינלאומיות.

החזרת הזמן לאחור: מדריך מקיף לטיפולי גוף אנטי-אייג'ינג

הניסיון להתריס נגד תהליך ההזדקנות הטבעי ולשמור על מראה צעיר הוא שאיפה נצחית. בשנים האחרונות, התקדמות במדע הרפואי ובטכנולוגיות לטיפול קוסמטי הציעו פתרונות מבטיחים לאלו המבקשים להאט או להפוך את סימני ההזדקנות בגוף. מאמר זה צולל אל המדריך המקיף לטיפולי גוף אנטי-אייג'ינג,קראו

כאב בטן
בלוג

ההשפעה העולמית: כיצד אירועים עולמיים משפיעים על המחקר והטיפול בבעיות גסטרואנטרולוגיות

לאירועים בעולם יש השפעה משמעותית על היבטים שונים של החברה, לרבות תחום הרפואה. גסטרואנטרולוגיה, ענף הרפואה המתמקד בבעיות במערכת העיכול, אינו יוצא דופן. מהופעת מחלות חדשות ועד להתקדמות בשיטות מחקר וטיפול, אירועים גלובליים ממלאים תפקיד מכריע בעיצוב ההבנה והניהול של בעיות גסטרואנטרולוגיות. מאמר זה בוחן את הדרכים שבהן אירועים בעולם משפיעים על מחקר וטיפול בתחום הגסטרואנטרולוגיה.

מרפאת שיניים
בלוג

חיוך בריא ויפה: מדריך מלא למציאת המרפאה המושלמת לשינייך

דמיינו שאתם חושפים את הסיפור שלכם, לא במילים, אלא דרך הברק הטהור של החיוך שלכם. הנרטיב הלא מדובר של בריאות, ביטחון וחיוניות המתבטא במחווה פשוטה אחת מחזיק בעוצמה רבה יותר ממה שלעתים קרובות חושבים. ואכן, המרדף אחר החיוך המושלם הזה הוא מסע שמזמין את הבטחת המצוינות בטיפול שיניים. אז איך מנווטים בין שלל האפשרויות כדי לגלות מרפאה שלא רק מבינה את שפת החיוך אלא גם מדברת אותו באופן שוטף?

גבר אוכל
בלוג

חקירת הקשר בין תזונה לאימפוטנציה: סקירה מקיפה

תפקוד לקוי של זיקפה, הידוע בכינויו אימפוטנציה, הוא מצב נפוץ המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. הוא מאופיין בחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה המספיקה לפעילות מינית. בעוד שגורמים שונים תורמים לאימפוטנציה, מחקרים חדשים מצביעים על כך שתזונה ותוספי תזונה עשויים למלא תפקיד משמעותי בפיתוח ובטיפול בו.

היריון
בלוג

ליסטריה תסמינים בהריון: החשד לרשלנות רפואית

ליסטריה היא קבוצה של חיידקים הידועים כגורמים למחלות, המהווים סיכונים משמעותיים במהלך ההיריון, ועלולים להוביל לסיבוכים חמורים, כולל למצבים שללא טיפול מתאים עלולים לגרום להפלה או לנזק מתמשך לתינוק שטרם נולד.