למה לא כדאי לבצע ייבוש תת רצפתי באופן עצמאי?

יש כאלה שתמיד מנסים לקחת את המושכות לידיים שלהם. זה יכול להיות בחירה מצוינת בחלק לא קטן מהמקרים שאותם תוכלו לתקן לבד. אך בכל מה שקשור לבעיות אינסטלציה, מוטב כי תשאירו את העבודה לאיש מקצוע. בכל זאת אינסטלטור שמגיע על מנת לבצע ייבוש תת רצפתי מביא איתו תועלת גדולה. אז מדוע מוטב שלא תנסו לקחת את האחריות לידיים שלכם? יש לנו כמה סיבות שלא אמורות להשאיר לכם מקום לספק בהקשר הזה.

 

לא ניתן לגשת לרטיבות

הייבוש התת רצפתי מתבצע כאשר ישנה רטיבות כלואה מתחת לריצוף של הבית. הבעיה העיקרית עם רטיבות מהסוג הזה היא שלא ניתן לגשת אליה. כלומר הרטיבות עצמה נמצאת במקום שלא תוכלו להגיע אליו באופן עצמאי. הפתרון היחיד שיעמוד לרשותכם יהיה פשוט לשבור מרצפות. אינסטלטור מצד שני יכול להגיע אל הרטיבות בצורה מקצועית ומבלי לשבור את הריצוף. המשמעות היא שתוכלו לקבל את מבוקשכם ולא תצטרכו להתמודד עם נזק משמעותי בהמשך הדרך.

 

בקרת איכות בסיום העבודה

כאשר אינסטלטור מבצע ייבוש מתחת לרצפה, הוא גם יבדוק את המצב בסיום העבודה. כלומר הוא יצליח להבין בדיוק עד כמה העבודה הייתה עבודה אפקטיבית. אך אם תבצעו את המשימה באופן עצמאי, לא תוכלו לבצע בקרת איכות. לא תוכלו לדעת עד כמה הצלחתם להעלים את אותה רטיבות תת רצפתית. במקרה כזה לא מן הנמנע כי תצטרכו להתמודד עם רטיבות נוספת בתוך תקופה קצרה למדיי.

 

מציאת מקור הבעיה

על מנת שיהיה לכם ראש שקט תצטרכו למצוא את מקור הבעיה. לעיתים מקור הבעיה לא יהיה מה שאוטומטית קופץ לכם לראש. אינסטלטור מגיע אליכם לבית או לעסק עם הציוד הדרוש על מנת למצוא את מקור הבעיה. אתם מבחינתכם לא באמת תוכלו לאתר את מקור הבעיה אלא רק לנחש. מי אמר כי הניחוש שלכם אכן יהיה הניחוש הנכון? בהתמודדות עם רטיבות מתחת לרצפה אין מקום לטעויות. מוטב כי תבצעו את המשימה בדיוק כפי שהיא אמורה להתבצע בעזרתו של אינסטלטור.

שתפו פוסט זה