לחיות מחמד חשובה נוחות לא פחות

בעלי חיים בכלל וחיות מחמד בפרט לא מתפשרים לעולם על הנוחות שלהם, גם בטבע וגם בבית. הם כבר יידעו לאותת על חוסר נוחות כשייבנו לעצמם קן או מרבץ נוח בטבע והם יתפסו את המקום הכי נוח בבית לעצמם, בין אם זה ליד תנור הסקה או על רצפה קרירה בקיץ. כמובן ששינה על כורסאות ומיטות של בעליהן היא העדפה מוכרת ולכן אין סיבה להתפשר על מרבץ לחיות בצורת מיטה או מזרן או סלסלה שמותאמת לגודל שלהם ולהעדפות שלהם. ההמלצה של מומחי חנות חיות בהוד השרון היא לראות היכן הכי נוח להם בבית ומזה לגזור את מבנה המיטה או המזרן שהם יעדיפו, כדי לתת לבעלי החיים את המיטה הנוחה ביותר גם להם.

 

מה קורה כשאין להם מיטה?

אם אין להם מיטה משלהם אתם יודעים שזה לא ייגמר ותמצאו אותם שוב ושוב מטפסים על המיטה שלכם או תופסים לעצמם את הספה בדיוק כשאתם רוצים לשבת שם. אם אין לכם בעיה עם זה, נהדר, אבל רצוי בכל מקרה לאלף אותם לפינה שלהם, במיוחד אם קיבלתם אותם בגיל מבוגר יותר ואתם יודעים שאתם רוצים למצוא להם מקום שיידעו שהוא שלהם. לכן, בחירת מזרנים באנימל שופ יכולה להיות הפתרון הכי טוב למציאת מיטה שתחזיק את הגוף שלהם בנוח בגלל הגודל שלהם, וגם תיתן להם מתחם מסודר שהם יכולים להישאר בו ולדעת שאף אחד לא יציק להם, במיוחד אם יש חיית מחמד נוספת בבית שמאתגרת אותם כל הזמן בנוגע למקום שהיא מנסה לתפוס להם.

 

להראות להם אהבה

גם לחיות מחמד יש רגשות והן אוהבות לדעת שדואגים להן וחושבים עליהן. הן מרגישות את האהבה הזאת בקלות ולכן כדאי להשקיע בהן לא רק מבחינת מזון טוב אלא גם המקום במיוחד שבו הן יכולות לישון. דגשים נוספים שחשוב לדעת על מזרן לחיות הוא שהמזרן חייב להיות מחומרים נוחים לתחזוקה ולניקוי, במיוחד אם מדובר בחיות שאוהבות להשתולל בחוץ. כמו כן, חשוב לנקות אותם בקלות מהשערות שהם משירים וגם מנוזלי גוף במקרה של תאונות.

שתפו פוסט זה