זר כלה בירושלים – מה חשוב לדעת?

שילובו של זר הפרחים בידיה של הכלה הוא בגדר מסורת עתיקת יומין. יש מי שטוען שהזר מסמל את דרכם החדשה של בני הזוג הנרגשים, ויש מי שיטען כי מדובר בסמל לפוריות, ולהתרחבות הצפויה של המשפחה. חוץ מזה, כולנו ממתינות לרגע שבו הכלה תעביר את הזר לאחת המשתתפות באירוע, כסמל למזל ולברכה. אם כן, בחירת זר כלה בירושלים היא בחירה חשובה ובעלת משמעות רבה, ולפני שתבחרי את הזר שלך יש כמה סוגי זרים שכדאי להכיר. ויש גם טיפים חשובים לבחירת הזר המושלם עבורך.

 

זר כלה בירושלים – העגול והקלאסי

אחד הזרים הקלאסיים הוא הזר העגול, המורכב מפרחים רבים השזורים בצפיפות ויוצרים זר מרהיב ביופיו. את גבועלי הזר היפהפה נעטוף בדרך כלל בעטיפה מיוחדת במינה, והיא זו שתאפשר אחיזה נוחה לאורך יום הצילומים ובמהלך החופה. בתהאם לצבעי הזר תוכלי גם לבחור האם הוא מתאים עבורך. למשל, זר המורכב מפרחים בגוונים עזים יותר (לדוגמה פרחים אדומים) הוא זר דרמטי למדי שיתאים מאוד לכלה עם שמלה עדינה יותר. הוא יבלוט אבל עדיין יעניק לשמלה – וכמובן לכלה – את מלוא תשומת הלב שמגיעה להן.

 

זר כלה בירושלים – הזר הטבעי

אפשרות נוספת לעיצוב זר כלה בירושלים היא לעצב זר שנראה קצת יותר טבעי. במילים אחרות, במקום לעצב צורה מיוחדת, הזר מורכב ממספר פרחים (לבחירתך), והם יחוברו יחד באמצעות חוט ברזל או סרט מרהיב. במקרה זה הגבעולים הירוקים יישארו חשופים, ללא עיטוף מיוחד, וזהו זר נפלא שיכול להתאים מאוד לחתונה המתקיימת בחיק הטבע, או לכלה שמעדיפה זר קליל וטבעי יותר. כך או כך, זהו זר כלה שנראה לכאורה פשוט, אבל הוא מעניק טאץ' ייחודי לכל כלה, בכל סגנון באשר הוא.

 

זר כלה בירושלים – הזר הנשפך

כלות רבות מעדיפות את הזר הנשפך, כלומר את החיבור בין פרחים שונים שנדמה כי הם "נשפכים" כלי מטרה. לזרים מהסוג הזה יש יתרון משמעותי משום שהם נראים גדולים ויוקרתיים הרבה יותר, ומכאן שהם גם מתאימים מאוד לאירועים יוקרתיים ונוצצים. למעשה, בחלק מהחתונות המלכותיות (כולל זו של הדוכסית קייט מידלטון) הזר הנשפך היה הבחירה של הכלה הנרגשת. אם כן, בבחירת זר כלה בירושלים זוהי אפשרות שבהחלט עומדת על הפרק, ויש לה המון יתרונות עיצוביים, בוודאי כאשר האירוע המתוכנן הוא אירוע רב משתתפים המתוכנן כאירוע מפואר ונוצץ במיוחד.

 

זר כלה בירושלים – הבחירה כולה שלך

הזכרנו כאן שלושה סוגים מרכזיים ופופולריים, אך חשוב לזכור שכל זר יכול להתאים לסגנון שונה ולכלה שונה. מי שמתכננת אירוע מינימליסטי או חתונת צהריים בטבע, סביר להניח שתעדיף את הזר הטבעי או לחלופין, את הזר העגול. הזר הנשפך מטבעו נחשב לזר יוקרתי ומפואר יותר, ולכן הוא מתאים לאירועים שזהו בדיוק הקונספט המנחה אותם. אז מה באמת נכון עבורך, אילו פרחים ישתלבו בזר המושלם שלך ומה הצבעים המרכזיים שהיית רוצה לראות בזר שהוא חלק בלתי נפרד מהלוק שלך ביום החשוב בחייך?

 

זר כלה בירושלים – רעננות לפני הכל

לא משנה איזה זר מועדף עלייך, מה הסגנון המנצח מבחינתך ואילו צבעים תבחרי. מה שבאמת חשוב הוא לוודא שאת בוחרת זר כלה בירושלים שהוא זר המורכב מפרחים איכותיים וטריים, שנראים רעננים מאוד. מאחר ומדובר בחלק מהותי מהסטייל שלך ביום הכי מרגש ומיוחד בחייך, האיכות היא המשתנה החשוב ביותר שכדאי לקחת בחשבון, ועל זה בוודאי אין כל סיבה להתפשר.

 

 

 

PEXELS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ביטוח נסיעות לחו"ל
חדשות

עולם ביטוחי הנסיעות לחול: אומנות השוואת המחירים

ביטוח נסיעות לחו"ל מלווה חיוני לנוסעים בינלאומיים, המציע הגנה פיננסית ושקט נפשי מפני אירועים בלתי צפויים כגון ביטולי נסיעות, מקרי חירום רפואיים, אובדן מטען או עיכובים בנסיעות. בחינת אפשרויות לרכישת ביטוח נסיעות מקוון, ושליטה באומנות השוואת המחירים עבור ביטוח נסיעות לחו"ל הם צעדים מרכזיים למטיילים למצוא כיסוי חסכוני ומקיף להרפתקאותיהם הבינלאומיות.

החזרת הזמן לאחור: מדריך מקיף לטיפולי גוף אנטי-אייג'ינג

הניסיון להתריס נגד תהליך ההזדקנות הטבעי ולשמור על מראה צעיר הוא שאיפה נצחית. בשנים האחרונות, התקדמות במדע הרפואי ובטכנולוגיות לטיפול קוסמטי הציעו פתרונות מבטיחים לאלו המבקשים להאט או להפוך את סימני ההזדקנות בגוף. מאמר זה צולל אל המדריך המקיף לטיפולי גוף אנטי-אייג'ינג,קראו

כאב בטן
בלוג

ההשפעה העולמית: כיצד אירועים עולמיים משפיעים על המחקר והטיפול בבעיות גסטרואנטרולוגיות

לאירועים בעולם יש השפעה משמעותית על היבטים שונים של החברה, לרבות תחום הרפואה. גסטרואנטרולוגיה, ענף הרפואה המתמקד בבעיות במערכת העיכול, אינו יוצא דופן. מהופעת מחלות חדשות ועד להתקדמות בשיטות מחקר וטיפול, אירועים גלובליים ממלאים תפקיד מכריע בעיצוב ההבנה והניהול של בעיות גסטרואנטרולוגיות. מאמר זה בוחן את הדרכים שבהן אירועים בעולם משפיעים על מחקר וטיפול בתחום הגסטרואנטרולוגיה.

מרפאת שיניים
בלוג

חיוך בריא ויפה: מדריך מלא למציאת המרפאה המושלמת לשינייך

דמיינו שאתם חושפים את הסיפור שלכם, לא במילים, אלא דרך הברק הטהור של החיוך שלכם. הנרטיב הלא מדובר של בריאות, ביטחון וחיוניות המתבטא במחווה פשוטה אחת מחזיק בעוצמה רבה יותר ממה שלעתים קרובות חושבים. ואכן, המרדף אחר החיוך המושלם הזה הוא מסע שמזמין את הבטחת המצוינות בטיפול שיניים. אז איך מנווטים בין שלל האפשרויות כדי לגלות מרפאה שלא רק מבינה את שפת החיוך אלא גם מדברת אותו באופן שוטף?

גבר אוכל
בלוג

חקירת הקשר בין תזונה לאימפוטנציה: סקירה מקיפה

תפקוד לקוי של זיקפה, הידוע בכינויו אימפוטנציה, הוא מצב נפוץ המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. הוא מאופיין בחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה המספיקה לפעילות מינית. בעוד שגורמים שונים תורמים לאימפוטנציה, מחקרים חדשים מצביעים על כך שתזונה ותוספי תזונה עשויים למלא תפקיד משמעותי בפיתוח ובטיפול בו.