כך תקנו בדולרים בבטיחות

 

בכל עסקה שאנו מבצעים, חשוב לנו לקבל את הערך המובטח לנו ושעבורו אנחנו משלמים ממיטב כספנו. אמת זו נכונה גם כשאנחנו קונים אריזת פסטה בסופרמרקט והיא נכונה עשרות מונים כאשר אנו רוכשים מוצרים או שירותים יקרי ערך. כאשר אתם קונים דולרים, לכל מטרה שהיא, אתם בהחלט רוצים להיות בטוחים שאתם עושים עסקה בטוחה ובשורות הבאות נסביר את הנושא של קניית דולרים בצורה בטוחה.

 

מהו הסיכון המרכזי ברכישת דולרים?

ובכן, בכל עסקת רכישה של מטבע חוץ ובכלל זה גם בדולרים, הסיכון המרכזי הוא ששטרות המטבע שתקבלו הם שטרות מזויפים. סיכון זה קיים במיוחד בדולרים מאחר והדולר הוא המטבע שסובל מהיקף הזיופים הגבוה והמשמעותי ביותר בעולם. במקרה הגרוע ביותר, אתם משלמים ממיטב כספכם בשקלים ומקבלים למעשה אוסף של ניירות שהם למעשה זיופים של דולרים. מעבר להפסד הכספי הכרוך בכך, מצב זה יכול לגרור אחריו שורה של מצבים לא נעימים כאשר תנסו להשתמש בכסף המזויף הזה לכשתגיעו ליעד שלכם בחו"ל. כך למשל, אם עולה חשד שהשטרות בהם אתם משלמים הם מזויפים, מחויב המוכר בחנות להזעיק את המשטרה המקומית ומשם אתם עלולים להגיע לחקירה לא נעימה שבסופה אמנם סביר להניח שתשתחררו ללא פגע, אך בכל זאת מדובר במצב לא נעים שגם יכול להרוס את הטיול כולו במיוחד לאור חוסר היכולת שלכם להשתמש ביתרת הכסף המזומן שברשותכם.

 

אז איך קונים דולרים בצורה בטוחה?

ישנן טכניקות שונות לווידוא האותנטיות של שטרות מטבע חוץ ובמיוחד דולרים, חלקן יעילות יותר וחלקן פחות. הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות כדי לקנות דולרים תקינים ואותנטיים ולנטרל לחלוטין את הסיכון של כסף מזויף, הוא לקנות במקום מוכר ובעל מוניטין. זה יכול להיות הבנק בו אתם מנהלים את חשבון העו"ש שלכם, זה יכול להיות בנק הדואר, זה יכול להיות צ'יינג' מקומי שכולם קונים אצלו ומוכר באמינותו וזאת יכולה להיות גם חברה פיננסית מוכרת, המספקת שירותי המרת מט"ח. לחילופין, תוכלו לוותר על הרעיון של רכישת הדולרים בכסף מזומן ולמשל להשתמש בשירות ויזה נטען דולר, המאפשר לכם לטעון כרטיס אשראי בסכום כסף קבוע מראש, ופשוט להשתמש בו במדינת היעד. גם במקרה זה, חשוב לומר, יש לוודא שאתם מזמינים את הכרטיס מגורם מקצועי ואמין שאין לכם כל חשש לגבי אמינותו. פשוט הימנעו מספקים שנראים לכם מפוקפקים והתמקדו בכאלה שאתם יכולים לקבל עליהם המלצות או לקרוא עליהם דברים חיוביים בתקשורת החופשית.

שתפו פוסט זה