קניית קנאביס רפואי

לא פשוט להגיע למעמד לקבלת מרשם של מטופל בקנאביס. יש לנסות תרופות קונבנציונליות עד שמגיעים למצב שבו הן כבר לא מסייעות ולכן מנסים קנאביס רפואי

זה הפך להיות אופנתי עד כדי כך שאנשים יודעים שאפשר לקנות קנאביס רפואי גם בבתי מרקחת ובשירותי פארמה שונים. השירות הזה ניתן לזכאים לכך ויש לבוא עם האישורים המתאימים. את כל השלבים של קבלת האישור עוברים לפני כן ומתחילים לקבל מרשמים רק לאחר שעומדים בתנאים הנוקשים שנקבעו. לנוהל קוראים נוהל 106 וזה מתיר רק לבעלי מחלות ובעיות בריאות מסוימות מאוד לקנות קנאביס כזה באופן שמותאם לרפורמה האחרונה בתחום זה.

מה עושים לקבלת אישור?

מי ששמע על כך שמותר לו לקבל היתר לקניית קנאביס רפואי צריך לפנות ראשית לרופא שמוסמך לתת אישור כזה. אם אינכם יודעים אם אתם זכאים או מי מוסמך לטפל בכם, בררו דרך רופא המשפחה או מוקד קופת החולים שלכם. יש לזכור שקנאביס אינו ניתן כתרופה לפני שניסיתם תרופות שונות אחרות ורק כמוצא אחרון. התחום עדיין אינו מפותח דיו ונמצא במחקרים ולכן ההקפדה על כך מחמירה והקריטריונים נוקשים מהרגיל.

מי מקבל מרשם?

ההליך עצמו הדרגתי ויש לקבל שורה של מרשמים ורישיון ואז לנסות את המרשם. אם לא ישתכנעו שניסיתם כל דרך אחרת לפני כן זה כנראה לא יקנה לכם את המרשם שאתם רוצים ולכן עליכם להתייעץ עם רופאים לפני שאתם פונים לקבלת מרשם לקנאביס. רק אחר כך מקבלים את רשימת בתי המרקחת המורשים.

היכן קונים קנאביס רפואי?

שמן קנאביס ושמן CBD  – הודות לרפורמה בתחום זה אפשר לקנות היום את הקנאביס או בבתי מרקחת ופארמה שמורשים לספק זאת או להיעזר בשינוע של החומרים. צריך לזכור שמדובר בשורה של מוצרים שמופקים מהקנאביס ולפי זה מתאימים אותם למטופלים. לא כל מקום מוכר את אותם החומרים ובאותו מינון ולכן יש לברר מי בדיוק מוכר מה והאם זה מתאים לכם. לכל בית מרקחת כזה יש תפריט מוצרים וממנו תבחרו את מה שנכון לכם.

מה חשוב לדעת על מוצרי קנאביס?

יש שני חומרים פעילים ואלה החומרים שלפיהם יירשם לכם המרשם המתאים – THC ו-CBD. כל חומר מתאים למטופלים שונים וגם המוצרים שמפיקים מהם כוללים אותם במינונים שונים, ביחד או לחוד. יש מדריך שלם ופירוט של מוצרים שיכולים לתת לכם את התמונה המלאה ומומלץ גם לקרוא וגם להתייעץ לא רק עם הרופא אלא גם עם מטופלים אחרים על החוויות שלהם כיצד להשתמש ומה כל מוצר מספק לכם וכיצד הוא עוזר לכם להרגיש.

לקנות נכון

יש מוצרים שחשבים מאוזנים יותר ובבתי המרקחת ישמחו להסביר לכם גם עליהם וגם על אופן השימוש משום שברור שזה משפיע אחרת על כל מטופל. החומר סיבידי נחשב לבעל השפעה טובה יותר רפואית ולכן זה החומר הפעיל העיקרי במוצרים רבים שנמכרים בבתי המרקחת.

שתפו פוסט זה